IMPAREMO A INSEGNAR COME GESÙ | FÀ PI GRANDA LA TO ALEGRIA NELA PREDICASSION
Métete ntel posto dei altri
Quei che i se mete ntel posto dei altri i ze boni de capir quel che l’altra persona la pensa, la sente e le so preocupassion. Le persone le sentirà che ghemo pròpio caro de giutarle e che semo drio farlo de volentiera. Semo drio far compagno a Geovà quando mostremo che amemo e se preocupemo cole persone ntela predicassion. Se femo cossita, lore le volerà cognosser a Geovà. — Fil. 2:4
No ndemo meterse ntel posto dei altri sol parché volemo insegnarghe qualcossa. Invesse, ghemo de farlo de cuor. Questo restarà ciaro quando dimostremo quel che sentimo e par meso de quel che femo. Anca, l’è importante interessarse par quel che le persone ghe piase e in quel che le crede. Volemo far el nostro meio par giutarle e assar che la dessision de cambiar la sìpia soa. Quando vedemo le bone robe che sucede quando femo questo, gavaremo ancora pi alegria ntela predicassion.
VARDA EL VÌDEO PROA SENTIR LA ALEGRIA DE FAR DISSÌPOLI — FÀ MEIO LE TO ABILITÀ — MÉTETE NTEL POSTO DEI ALTRI E DOPO, RISPONDI A QUESTE DOMANDE:
-
Come che Rita la se ga metesto ntel posto dela Sara quando la ze rivada tardi par studiar?
-
Cossa che Rita la ga fato quando Sara la ga dito che la era massa stufa par studiar quel giorno?
-
Come che Rita la se ga metesto ntel posto dela so studiante quando la ga dito che no la era una persona organisada?